رنگ اپوکسی کف

معمولا رنگ اپوکسی کف را در محیطهای صنعتی و کارگاهی استفاده می کنند ولی امروزه بعلت سرعت اجرا و تنوع رنگی مختلف و دوام بالا از رنگ اپوکسی جهت محیهای مسکونی و اداری و کارهای دکوراتیو نیز استفاده میکنند.رنگ اپوکسی کف نوعی از رنگ اپوکسی بدون حلال میباشد که با هاردنر پلی امین سخت میگردد رنگ اپوکسی کف از ویسکوزیته بالایی برخوردار می باشد که می توان با ضخامتهای مختلف ان را اجرا کرد و بهترین گزینه برای محیط اسیدی و قلیایی می باشد.

جهت اجرای رنگ اپوکسی سطوح بتونی ابتدا بایستی سطح کار را در صورت ناصافی و داشتن درز و ترک ان را صاف و با بتونه مخصوص اپوکسی ماستیک کرد در صورت بر امدگی می توان از دستگاه ساب استفاده کرد .

پس از زیر سازی سطح بایستی از پرایمر مخصوص اپوکسی بعنوان لایه اولیه استفاده نمود و کلیه سطوح را با پرایمر اپوکسی پوشش داد پس از گذشت ۲۴ ساعت از اعمال پرایمر اپوکسی سطح شما اماده اجرای رنگ استر اپوکسی می باشد ، رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و با استفاده از لیسه مخصوص که با ضخامتهای مختلف در بازار موجود میباشد جهت اجرای استر اپوکسی می توانید اقدام کنید .

جهت اجرای این لایه شما نیاز به کفش مخصوص اپوکسی و غلطک سوزنی هواگیری در صورت حباب بر بروی سطح دارید ( تمامی ابزارهای اجرای رنگ اپوکسی را می توانید از فروشگاه رنگ ایکالر تهیه کنید)

اجرای این مرحله نیاز به ۲۴ ساعت زمان جهت خشک شدن تا اجرای لایه نهایی را دارد.پس از خشک و سخت شدن سطح استر اپوکسی مر حله پایانی روکش اپوکسی بعنوان لایه نهایی میباشد .

رنگ نهایی شما می تواند بصورت براق، نیمه براق و مات باشد ،که در صورتیکه سطح شما در محیط بیرونی و در معرض نور خورشید باشد بایستی پس از اجرای لایه نهایی با یک لایه کیلر پلی اورتان ان را روکش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *